Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  سئو سايت در اصفهان سئو سايت فروشگاهي در اصفهان سئو سايت در اصفهان سئو سايت فروشگاهي در اصفهان

اوج شید

سئو سايت در اصفهان سئو سايت فروشگاهي در اصفهان

سئو سايت در اصفهان سئو سايت فروشگاهي در اصفهان

01.feb.2022

يك سوء تفاهم از ELM اين باور اشتباه است كه مدل معتقد است كه متغيرهاي منبع (سئو سايت در اصفهان) محيطي هستند اما متغيرهاي پيام مركزي هستند. به دليل اين سوء تفاهم، برخي ELM را اينگونه تفسير كرده اند كه عوامل منبع بايد هميشه در اثر افزايش احتمال توضيح كاهش يابد. با اين حال، روش‌هاي متعددي وجود دارد كه در آن متغيرهاي منبع (و ديگر پيام‌هاي غير پيام) مي‌توانند تأثير خود را افزايش دهند، همانطور كه فرد در پيوستار توضيح بيشتر مي‌رود» (ص 51). علاوه بر اين، پتي و وگنر تأكيد كردند كه نقش‌هاي چندگانه فرض مي‌كنند كه «يك تمايز بين فرآيندهايي كه از طريق آنها متغيرها بر اقناع تأثير مي گذارند» و «نشان مي‌دهد كه هر متغيري مي‌تواند بيش از يك متغير بر تغيير نگرش تأثير بگذارد مكانيسم» (ص 48). مهمتر از آن، آنچه مسير اقناع را تعيين مي كند، ميزان آن است احتمال تشريح، نه خود متغير (انگست و آگاروال، 2009؛ پتي و وگنر، 1999). با اين حال، بسياري از محققان متغيرهايي را بر اساس فرضيات ساده اي انتخاب كرده اند كه پيام مي دهد متغيرها مركزي هستند و متغيرهاي منبع محيطي هستند بدون نگراني زياد براي توضيح سازه هاي احتمال و/يا توجيهات نظري مرتبط. فرض نقش هاي متعدد از ELM در حسابداري انواع پيام، منبع و گيرنده موفق بوده است متغيرها در تحقيقات قبلي، ادغام آنچه كه يافته هاي متناقض به نظر مي رسيد، و حل كردن نتايج غيرمنتظره اخيراً، رويكرد نگرشي مبتني بر تفصيل، «لنگر» را به‌عنوان نقش‌هاي چندگانه تلقي مي‌كند، و نشان مي‌دهد كه قضاوت‌هاي يكسان از لنگر انداختن مي‌تواند ناشي از فرآيندهاي نسبتاً متفكرانه (يعني خدمت به پردازش تلاش‌گرانه جانبدارانه، شبيه به فرآيندهاي دسترسي انتخابي) يا غيرمتفكرانه باشد. فرآيندها (يعني به عنوان يك نشانه ساده عمل مي كند) (Blankenship و همكاران، 2008). اثرات لنگر بر اساس انواع مكانيسم‌هاي روان‌شناختي از جمله اوليه‌سازي عددي، دسترسي انتخابي به اطلاعات، تنظيم سخت و تحريف مقياس توضيح داده شده است (فردريك و همكاران، 2010). لنگر انداختن را مي توان به يك فرآيند تداعي نسبت داد كه مقدار لنگر به طور خودكار دانش مرتبط با هدف را فعال مي كند (فردريك و همكاران، 2010؛ موسويلر و استراك، 1999). از سوي ديگر، تأثير لنگر ارائه شده از بيرون بر قضاوت را مي توان به عنوان نتيجه "تلاش هاي تاييدي براي آزمايش فرضيه كه به طور انتخابي اطلاعات لنگر سازگار در حافظه را تحريك مي كند" توضيح داد، كه تفكر مبسوط را پيشنهاد مي كند (سئو سايت در اصفهان). بنابراين، اصول ELM مي‌تواند به درك بهتر مكانيسم‌هاي روان‌شناختي لنگر با برجسته كردن تعديل‌كننده‌هاي روان‌شناختي اجتماعي مهم فرآيند لنگرسازي كمك كند.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/11/12 ساعت: ۱۲ توسط:ojshid :